dostep do cvs'a (rw)

Piotr Meyer aniou w root.pl
Wto, 11 Lut 2003, 12:11:17 CET

On Tue, 11 Feb 2003, Krzysztof Garus wrote:

> To przy okazji mam pytanie: kim ów kloczek JEST? Bo jedyne co wiem to że
> to doświadczony linuksiarz który udziela się na grupach dyskusyjnych.

Spoko, trafiłeś tutaj, więc możesz poznać Prawdę. Otóż kloczeka nie ma.
To twór powołany do życia przez pewną grupkę BOFHów, którzy usiłują coś
zrobić z poziomem wiedzy przeciętnego klikacza w klawisze. W swej misji
posuneli się tak daleko, że wynajmują nawet aktora, żeby pokazywał się
w miejscach publicznych.

PNNMSP,
Piotr 'aniou' Meyer