pure-ftpd w ra/updates/general

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 11 Lut 2003, 14:39:28 CET

On Tue, 11 Feb 2003 12:16:48 +0100 Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl>
wrote:

> /home/services/ftp zamiast /home/ftp
> Plik konfiguracyjny nazywa się inaczej i ma inną składnię.

Ale nowa składnia jest wg mnie bardziej przejrzysta :) (zaraz dostane po
uszach), z resztą nie używam aktualnie -> muddleftpd jest OK.

> Stara konfiguracja została jako *.rpmsave.
>
> To ma być stabilne Ra?
> Wywalić to z ftp ASAP!

/Ra/updates staje się bardzo nieprzewidywalne i poldek --upgrade-dist
dla ludzi o mocnych nerwach i pewnej wiedzy :)

> A potem opracować jakiś skrypt do migracji, żeby upgrade Ra -> Ac nie
> wymagał konfiguracji całości od zera.

Sam się doczekać nie mogę jak to będzie wygladać w praktyce.
Pozdrawiam
--
Robert 'dzeus' Graużenis
mailto:dzeus w linux.pl