poldek, czy na pewno powinien tak dzialac?

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Wto, 11 Lut 2003, 19:58:02 CET

Jakub Bogusz wrote:

> Zwłaszcza w cronie... ale tego i tak nie można zrobić przy aktualnej
> jakości uaktualnień w PLD.

Do crona to poldek --up --fetch --upgrade-dist,
a potem kontrolnie ręcznie poldek -v --upgrade-dist --dump
i dopiero ręcznie upgrade. Automatyczne upgrade'owanie bez
kontroli byłoby samobójstwem.

bart
--
  "drop in my perimeter, it's a lovely fuckin' war, bravo six out"
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/