poldek, czy na pewno powinien tak dzialac?

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Śro, 12 Lut 2003, 00:34:07 CET

wtorek 11/02/2003 20:42:30, Bartosz Jakubski:

> Racja, ale niestety --ignorearch czy --ignoreos i tak nie zadziała, bo
> poldek sprawdza to samemu, przed odpaleniem rpm-a...

I nawet --force tu nie pomoże; rzecz do poprawki. BTW zachęcam
do wpisywania takich rzeczy do BTSa - zdecydowanie ułatwia
mi to życie i generalnie przyśpiesza poprawki (wiszące "otwarte"
zgłoszenia działają mobilizująco ;-)

A właśnie, czy nie można wrzucać BTSowych zgłoszeń na jakąś
listę pld-bugs w pld.org.pl ??