quanta 3.0

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Śro, 12 Lut 2003, 02:17:42 CET

Paweł Gołaszewski wrote:

> Wrzuć odpowiednie zmiany do RA-brancha...
> IMHO to może iść.

> Nie komentarz tylko odpowiednia wersja, najlepiej 3.0.5a

To prawda, ale ja to robiłem na zasadzie 'aby się skompilowało'. ;->
Z rzeczy których nie ma w specu, a których wymaga było też
np. libfam.a

Dobrze. Tam właśnie Quanta to wrzuca.

bart
--
  "drop in my perimeter, it's a lovely fuckin' war, bravo six out"
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/