[SPEC] ekg.spec

Wojtek Kaniewski wojtekka w bydg.pdi.net
Śro, 12 Lut 2003, 12:04:10 CET

On Wed, 12 Feb 2003, Jakub Bogusz wrote:
> Plik jest nadal, występował dwukrotnie w %files:
> %{_datadir}/ekg
> (to oznacza katalog wraz z zawartością)

w takim razie przepraszam i siedzę już cicho. po prostu nie zauważyłem
go wcześniej w paczce (nie dlaczego, naprawdę), więc bez zastanowienia
się dodałem.

> W PLD plik potraktowany jako zwykłe %doc wylądowałby jako
> %{_docdir}/%{name}-%{version}/plik.gz

to wiem. tylko skąd program ma wiedzieć, co wymyśli autor speca? a może
pełna ścieżka ,,%{_docdir}/%{name}-%{version}'' jest przekazywana do
skryptu ./configure? wtedy nie byłoby problemu.

pozdrawiam,
wojtek