Autodetekcja kart dziękowych.

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Śro, 12 Lut 2003, 12:38:05 CET

Dnia Wed, 12 Feb 2003 12:02:33 +0100
Osoba skrywająca się za mailem < Michał Margula <alchemyx w uznam.net.pl> >
napisała:

> Pomysł niezły, a czy przypadkiem alsa 0.9 tego nie ma?

W moim przypadku ALSA 0.9 na autodetekcji wisiała pół dnia i nic... więc nawet
Michał mi nie wpsominaj o tym czymś co w niej jest :) (możliwe jest to że to
dla tego że mam dwie dźwiękówki, jedną na isa drugą na pci...)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |