Autodetekcja kart dziękowych.

Śro, 12 Lut 2003, 12:44:57 CET

> No bo autodetekcja ISA może spowdować "unforseen consequences".

1. Mialem kiedys kontroler SCSI na ISA, ktory po pnpdump stawal sie slepy i
   gluchy...

2. Proby detekcji bodajze Advansys-a na ISA powoduja nieprawidlowe dzialanie
   qlogicfas i 3c503.

3. Mialem kiedys 3c509 (chyba nie PnP), ktora po pnpdump przestawala odpowiadac.
   Ale moze byla walnieta...

Czyli jak ma sie sprzet ISA non-PnP, to najlepiej nie probowac zadnej
autodetekcji. Choc sa (nieliczne) wyjatki.

  phone (48)(58) 347 14 61