Zrobilem trzy pakiety, wszystkie dzialaja, prosze o wrzucenie do cvs :)

Michał Cieślicki yoshi w aip.pl
Śro, 12 Lut 2003, 13:12:42 CET

Pierwszy to program do obsługi palmtopów psiona pod Linuksem, wszystko
działa, poprawiona obsługa rc-skryptów i dodana polska (przetłumaczyłem)
dokumentacja do jednego programu pod kde. Całość produkuje 5 pakietów,
które zostały przeze mnie (wyjąwszy pakiet devel) sprawdzone i działają.

Interesujące pliki:
http://www.yoshi.aip.pl/PLD/packages/plp-tools/plptools.spec
http://www.yoshi.aip.pl/PLD/packages/plp-tools/plptools-rcscripts-doc-pl-fix.patch
http://www.yoshi.aip.pl/PLD/packages/plp-tools/plptools-0.12.tar.gz

W tymże katalogu i686.rpm do pobrania jakby ktoś chciał.

Drugi pakiet to program do analizy technicznej (sprawy giełdowe), bardzo
fajna zabawka o nazwie qtstalker. Także sprawdzony i dorobione wpisy do
menu w PLD. Yyy... Autor obiecał pomóc w dodaniu polskich źródeł
informacji giełdowej i przetłumaczyć program na polski. Poniekąd.

Interesujące pliki:
http://www.yoshi.aip.pl/PLD/packages/qtstalker/qtstalker.spec
http://www.yoshi.aip.pl/PLD/packages/qtstalker/qtstalker-0.15.tar.gz

Trzeci pakiet to, wrzucony już chyba przez Arka M, psi-icons, czyli
zestaw dodatkowych ikonek dla klienta Jabbera PSI :). Jako wynik
powstaje 10 pakietów: 1 zbiorczy i 9 cząstkowych, każdy z jednym
tematem.

Interesujące pliki:
http://www.yoshi.aip.pl/PLD/packages/psi-icons/psi-icons.spec
http://www.yoshi.aip.pl/PLD/packages/psi-icons/psi-icons-1-1.tar.gz

Mam nadzieję, że się to komuś poza mną także przyda :)

--
HELP NEEDED: If you have servers that are Windows powered, please shut down
   the MSSQLSERVER service as well as SQL Agent (so SQL doesn't restart).