BitchX

Czw, 13 Lut 2003, 12:43:47 CET

> Hello all
>
> Skoro sie zobowiazalem to podsylam - 4 patche do BitchX'a + stary naprawiony
> (i juz go nie trzeba haszowac w specu) + patch na speca, bylbym wdzieczny
> jakby ktos to nalozyl.

Sprawdzales ?
Niestety nadal sie nie buduje.
Wyglada na skopany patch #1 (nie twoj).

BTW, czy aby nie pozamieniales w swoich latkach tabulacji spacjami ?
Bo mam takie niejasne wrazenie. A moze to KMail jest do D. ?

( o lamaniu linii, gdzie nie nalezy juz nie wspominam )

: Patch #2 (BitchX-dcc-force-port.patch):
: 1 out of 1 hunk FAILED -- saving rejects to file include/vars.h.rej
: 1 out of 1 hunk FAILED -- saving rejects to file source/vars.c.rej
: 1 out of 1 hunk FAILED -- saving rejects to file source/dcc.c.rej
: The text leading up to this was:
: |
: |
: |--- /root/devel/BUILD/modules.c Tue Feb 11 01:13:41 2003
: |+++ modules.c   Tue Feb 11 01:13:58 2003
: File to patch:

:)

  phone (48)(58) 347 14 61