apache1.spec

Sob, 15 Lut 2003, 22:48:26 CET

> On/Dnia Sat, Feb 15, 2003 at 02:45:55PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote/napisał(a)

> Dla mnie osobiście narzucanie jakich kolwiek _sztucznych_ konfliktów
> we wszelakich pakietach jest złe i nieuzasadnione ale niestety taką
> politykę przyjeliśmy i było by cudownie z niej zrezygnować w acze.

> j.w.

To jest raczej argument *przeciwko* sytuacji obecnej :)

BTW: Po przejrzeniu obu specow mam nieodparte wrazenie, ze po zainstalowoaniu
     obu pakietow (apache, apache1), a nastepnie wyinstalowaniu jednego z
     nich (np. apache1) obudzimy sie "z reka w nocniku", czyli w systemie z
     zainstalowanym apache, a bez uzytkownika httpd ...

  phone (48)(58) 347 14 61