mrtg-2.9.25-2

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 14 Lut 2003, 13:24:32 CET

On Fri, 14 Feb 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Dlaczego mrtg-2.9.25-2.i586.rpm trafil, w odroznieniu od wersji dla
> pozostalych architektur, do updates/security (zamiast do general) i do
> tego dla architektury 386 ???

Co do przerzucania i586 do i386 się nie wypowiadam, bo chyba to oczywiste
:)

Ale - security, ponieważ zmiana dotyczy uprawnień do katalogu z
konfiguracjami i configami. Tam są często hasła do snmp, etc. i na pewno
nie może to być do odczytu dla wszystkich. To oczywisty babol jak dla mnie
klasy light-security...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...