libecasound

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 15 Lut 2003, 13:39:46 CET

On Wed, Feb 05, 2003 at 02:04:11PM +0100, wrobell wrote:

> Autor zrezygnował z rozwijania ecasound jako platformy. W zamian jedna
> duża binarka z odpowiednim interfejsem.

Ale, z tego co właśnie zauważyłem, teraz (od 2.2.0pre5) biblioteka
libecasoundc jest interfejsem do tej binarki.

perl-Audio-Ecasound po paru poprawkach się z tą biblioteką linkuje
i przynajmniej częściowo działa (przykłady działają, po poprawkach
zostaje jeden test kończący się niepowodzeniem).

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/