nas

Filip Kalinski filon w pld.org.pl
Nie, 16 Lut 2003, 05:06:09 CET

On Sat, 15 Feb 2003 22:36:51 +0100 (CET)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> ... czyli zobaczmy, co powiedza inni.

Nie wywyalać i tyle.
Ile jest pakietów, których tak naprawdę nikt nieużywa? Mnóstwo :-)
Co nie znaczy, że trzeba je wyrzucać, kiedyś mogą się komuś przydać.

Poza tym należy, tam gdzie się obsługa nas leży w osobnym module
domyślnie włączać kompilację tegoż modułu. A nuż się komuś przyda...

--
Filip Kalinski <filon w pld.org.pl>