apache1.spec

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Nie, 16 Lut 2003, 02:28:21 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> [15-02-2003 23:44]:
> IIRC były z tym i tak kłopopty dlatego, że nasz perl jest z wątkami
> (libperl.so bez wątków już ponoć był OK).

Po pierwsze, nie jest z wątkami.  Kłopoty są z mod_perlem v1 jako DSO;
może to miałeś na myśli.

Po drugie, mod_perl dla Apache 2 nie jest jeszcze gotowy; za CVS:

  *** Status ***

  mod_perl is currently considered beta when used with the prefork MPM.

  mod_perl is currently considered alpha when used with a threaded MPM.

  Only DSO build of mod_perl-2.0 is currently supported, static builds
  will be support in the future.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]