apache2 conf

Przemyslaw Stanislaw Knycz zolw w wombb.edu.pl
Pon, 17 Lut 2003, 00:05:10 CET

óhm nie wiem co jest nie tak i czy dobrze poprawiłem .conf'a bo zaraz po instalacji apache szuka modułół w /etc/httpd/lib/ ... a przeciez powinien szukac w /usr - wydaje mis ie (nie sprawdzałem) że sugeruje się ServerRoot'em. Narazie poprawiłem httpd.conf'a ale nie wiem czy dobrze że go poprawieł i czy nie zmienić tego ServerRoot'a na coś innego ? czy mozę jakieś inne rozwiązanie ?

--
. mailto: p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t .
| Przemysław "djrzulf" Knycz,  djrzulf w jabber.gda.pl |