php-4.* i apache-2

Przemyslaw Stanislaw Knycz zolw w wombb.edu.pl
Pon, 17 Lut 2003, 00:08:40 CET

Wypluwa się coś że nie może uruchomić apxs'a z "dwójki" lub coś z perlem
lub że apacz nie jest skompilowany z --enable-so, stąd pytanie czy komuś
udało się skompilować jakiegokolwiek php'a dla "dwójki". Pachnie mi brakiem jakiegoś BuildRequires, ale może ktoś rozwiązywał podoby problem ?

$ rpm -qa | grep apache
apache-mod_vhost_alias-2.0.44-0.2
apache-devel-2.0.44-0.2
apache-2.0.44-0.2
apache-mod_dir-2.0.44-0.2

nie wiem ;/ pomocy :)

--
. mailto: p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t .
| Przemysław "djrzulf" Knycz,  djrzulf w jabber.gda.pl |