XdeFactor-ng

Przemyslaw Stanislaw Knycz zolw w wombb.edu.pl
Pon, 17 Lut 2003, 00:14:29 CET

Więc tak - kompluje się słodko, paczkuje się słodko, ale:
przy próbie uruchomienia xdefactor'a szuka pluginów w /etc/defactor-ng/x/ chociaż dodałem by dodał do /etc/ld.so.conf /usr/lib/xdefactor-ng/ (wg któregoś z Makefile'ów)

Wydaje mi się że co do tych modułów można się `zabawić' coś w stylu apache'a - bo nie wszyscy wszystko potrzebują i można spokojnie tam rozdzielić na podstaiwe modules_insta..sh czy jakoś tam by można było samemu doinstalowywać (bodajrze o dwa albo trzy moduły sie pyta).

A - jeszcze sam defactor-ng - skrypty inicjujące bazę etc etc - to proponuję zrobić paczkę defactor-ng i uzależnić XdeFactor-ng od niej.
Komentarze ?

--
. mailto: p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t .
| Przemysław "djrzulf" Knycz,  djrzulf w jabber.gda.pl |