sasl2 && pam

Przemyslaw Stanislaw Knycz zolw w wombb.edu.pl
Pon, 17 Lut 2003, 13:24:42 CET

On Mon, 17 Feb 2003 13:18:11 +0100
Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl> wrote:

> Co nie działa (jaka usługa, jaka konfiguracja pama dla saslauthd?) i

relaying w postfix'ie 2 oraz 1.

$ cat /etc/sasl/smtpd.conf
pwcheck_method:saslauthd

> czy
> uaktualniłeś konfigurację (plik nie nazywa się już /etc/pam.d/cyrus,
> tylko /etc/pam.d/${service})?

Nic nie uaktualniałem, installnąłem pf'a i sasl'e login i plain i stwierdziłem że nie działa. Wyguglałem (google r0x) że to sprawka pam'a i nie bardzo wiem o co biega ;)

Żółwiczek

--
. mailto: p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t .
| Przemysław "djrzulf" Knycz,  djrzulf w jabber.gda.pl |