mrtg

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 17 Lut 2003, 22:22:34 CET

On Mon, 17 Feb 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [...]

To jest w general? Powinno być w security...

> Powiesic bluesa ?

hmmm... mnie? no nie wiem... ktoś to przecież jeszcze puszczał i oglądał
;)

może nie sprawdziłem do końca - ale...  na swoich systemach mam to
poprzenoszone - dlatego nie widziałem.

Inna sprawa, że pilnie trzeb procedurę przejścia na services trzeba
opracować. Bo takie kwiatki co i rusz wychodziły...

Już proponowałem jakiś czas temu zrobić w /home/services linki, np:
/home/sercvices/httpd -> /home/httpd
To załatwi w większości takie rzeczy. trigger i tak będzie musiał być -
powiększy się tylko o 1 linijkę.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...