postgresql 7.3

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 18 Lut 2003, 09:24:59 CET

On Tue, 18 Feb 2003, Jakub Bogusz wrote:

> Skoro można to zrobić małym kosztem, to dlaczego maiłoby nie być. Tak
> jak w mysql.init i squid.init - akcja init przystosowuje pakiet do pracy
> po pierwszej instalacji.

Tak na pierwszy rzut oka - w squidzie jest sprawa znacznie prostsza.
Konfigurujesz i robisz init, choćby konfiguracja była nie wiem jak
zakręcona, bo sprowadza się to do squid -z

> Tylko nie każdy administrator systemu jest administratorem baz danych -
> może nie od razu wiedzieć, czym się różni zmiana trzeciej cyfry od
> zmiany drugiej czy pierwszej w numerze wersji postgresa (zapewne "do
> pierwszego golenia").

Dokładnie.
Ja w kilku miejscach wyperswadowałem ludziom użycie mysql zamiast
postgres... właśnie żeby nie mieć problemów i nie bawić się w magię przy
upgrade. Bo i nie znam postgresa. Tak samo jak nigdzie nie chciałbym
widzieć Oracla...
Jeżeli można ludziom życie ułatwić - czemu tego nie zrobić?

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...