phpost

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Wto, 18 Lut 2003, 23:19:50 CET

Witam!

    Phpost (dystrybucyjny i oryg.)nie dziala, jezeli w pliku php.ini
    nie ustawi sie "register_globals= On". Ale wygooglowanie tego
    zajelo mi sporo czasu, a mistrzem phpa nie jestem, zeby na to
    wpasc. Czy to tak powinno byc, ze dystrybucyjna paczka domyslnie
    nie dziala? Nie znam sie na bezpieczenstwie phpa, ale skoro w
    dystrybucji jest phpost i wymaga takiego ustawienia, to czy przy
    instalacji nie powinno byc ono wlaczane?

--
Pozdrowienia,
 Szymon                          szymon @ trashlandia.dyndns.org