buildery - wypisywanie logu na ekran i do pliku

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Śro, 19 Lut 2003, 11:51:47 CET

W liście z ?ro, 12-02-2003, godz. 18:10, wrobell pisze:

> tail -f $BUILDERLOG

Z tail -f korzystalem do dzisiaj. Jakie to ma zalety, a jakie wady wie
kazdy kto uzywal. Poniewaz znalazlem 5 min. wolnego czasu, a i mnie ten
problem dotyczyl, napisalem prosty programi Tailer, ktory juz lezy w
cvs-ie. Serdecznie polecam (jak dla mnie juz w tej postaci spisuje sie
znakomicie).

tailer $BUILDERLOG $BUILDERCMD

pozdrawiam,
pascalek