RPM: segmentation fault

Śro, 19 Lut 2003, 23:51:45 CET

On/Dnia Wed, Feb 19, 2003 at 11:41:30PM +0100, Michal Kochanowicz wrote/napisał(a)
> Nie rozumiem :/ Wydawało mi się że jak coś się linkuje statycznie to ma
> w sobie potrzebne kawałki biblioteki i jak się biblioteka zmienie to nie
> ma znaczenia??
Zatem masz zlinkowany statycznie kod ładujący dynamicznie moduły
/lib/libnss_*.so i tu właśnie pojawia się niekompatybilność.

Po raz bodaj trzeci na tej liście podam działający hack (może do FAQ
to?):

perl -pi -e 's/libn/FOOB/g' statyczna-binarka
perl -pi -e 's/nss/FOO/g' statyczna-binarka

Z bardziej zauważalnych statycznych binarek są rpm i vim-static.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux