OpenOffice && nest ? :)

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Czw, 20 Lut 2003, 10:36:13 CET

On Thu, Feb 20, 2003 at 10:20:04AM +0100, Grzegorz Godlewski wrote:
> Ja zrobiłem te czary, ale sił mi nie starczyło, żeby skończyć.
> A teraz mam RA :( Oj, chyba to poleży, aż AC zacznie wychodzić :)
Czary mary są jak sie masz, co prawda ostatnio qboosh cos poprawił
(dawno temu jak sie tym bwailem), ze powstał pakiet po -bi.
CO prawda sie instaluje i pokazuje ze się uruchamia ale jest to
cholerne przerwane. JA tam juz w ra nie bede się tym męczyc.
ZNudziło mi sie :)

ps: twoj pakiet na athlona to mam i go jak trza to wystawi się.
--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie da"