SPECS: gg.spec (HEAD)

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 20 Lut 2003, 13:46:22 CET

On Thu, 20 Feb 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Ja tam nie widzę nic złego w tym, ale... jak sobie chcecie...
A moim zdaniem cale przenosiny sa bez sensu, ale...
Przynajmniej z /usr/X11R6 mozna bylo aplikacje Xowe trzymac na innym
dysku, co jak maszyna robila i za maly serwerek i za stacje robocza
duuuuzo dawalo (jak dyski byly IDE).

> ???
> Co _ikonki_ mają do prefixu??
Zle sie wyrazilem. Bo ikonki czyli to co masz na pulpicie kde.
Czyli pliki majace w sobie odwolanie do obrazka (ikonki)
i *sciezke* do programu. I nie chcialbym zeby nagle taki "guziczek"
na pulpicie przestal dzialac. Juz raz takie zamieszanie bylo jak
kloczek zmienial sciezki do obrazkow.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-