xmame

Pią, 21 Lut 2003, 13:15:53 CET

Twoj serwer nie przyjmuje poczty, to odpisuje na liste.

> ab

> Dokladnie, buduje z roota, bo na userow mam ponakladane ograniczenia, a na=
> =20
> dodatek nie maja dostepu do kompilatorow i libow ;-). Co przemawia przeciw=
> =20
> budowaniu z roota?

Wzgledy bezpieczenstwa.
Nigdy na 100% nie wiesz, jakie polecenia zostana wywolane ze speca /
/ makefile'i.
Moze tam jest "rm -rf /lib" ?
Lub cos co zapcha system plikow.
W PLD przyjeto zasade niebudowania z root-a. Nawet pakietu dev.

Zawsze mozna postawic chroot-a i tam dzialac z usera. Ja tak robie w paru
miejscach na RH.

  phone (48)(58) 347 14 61