gimp-print i okolice

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 22 Lut 2003, 01:21:16 CET

On Fri, Feb 21, 2003 at 08:11:20PM +0100, Artur Frysiak wrote:
> Od 4.3.8 zmieniło się API.
> Proponuje zrobić branch dla 4.2.x i te wersje wykorzystywać do
> kompilacji gimpa i ghostscripta.
>
> Narazie nic się nie buduje z 4.3.x bo API nie jest ustabilizowane i
> nikomu nie chce się przerabiać starszych aplikacji.

Hm, to nie lepiej 4.3.x trzymać na branchu, dopóki jest bezużyteczne?
Tym bardziej, że nie buduje się z aktualnym gimpem...

BTW, znalazłem taki wpis w ChangeLogu gimpa:

2002-04-01  Nathan Summers  <rock w gimp.org>

        * pretty much all files: One year of motif hacking has made me agree
        with Miguel that .NET is the way of the future.  Ported all code to C#.
        Works great on Mono!

        Still doesn't support CMYK.

:)

--