OO

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Sob, 22 Lut 2003, 22:28:43 CET

> Wrote:
> /home/users/mmazur/devel/pld/sandbox/oo/RPMS/openoffice-1.0.2-0.81.i686.rpm
> Wrote:
> /home/users/mmazur/devel/pld/sandbox/oo/RPMS/openoffice-libs-1.0.2-0.81.i686.rpm
Co tak długo?

> Pierwsze testy wykazują, że skubaństwo się ładuje zdecydowanie szybciej niż
> binarka z openoffice.org, ale jeszcze są pewne mankamenty. Inna sprawa, że te
> dwa pliki zajmują razem jakieś 140mb także domagają się dalszych cięć :)
Te 140MB to moja sprawka :) Trzeba pociąć na języki, a czary z nimi są nie
skończone. Wtedy będzie z 50MB.

> Co do speca to w cvsie nadal jest rozwalona wersja i będzie taka dopóki nie
> skończę się nad tym znęcać (co może zająć pare tygodni).
A wtedy wyjdzie następna wersja :)

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w host.sk          Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \