OO

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 22 Lut 2003, 22:40:29 CET

On Saturday 22 of February 2003 22:28, Grzegorz Godlewski wrote:
> Co tak długo?

Chciałem ci dać fory, no ale ile można czekać.

> Te 140MB to moja sprawka :) Trzeba pociąć na języki, a czary z nimi są nie
> skończone. Wtedy będzie z 50MB.

Ja tam się pierw biorę za powywalanie wszystkich statycznych bibliotek z
binarki. Później się będę martwił rozwalaniem tego na podpakiety, przy czym
pierw się dowiem na jakiej zasadzie jest to robione w windowsowym
instalatorze. Bo tam to jest cud miód i orzeszki.

> A wtedy wyjdzie następna wersja :)

Jeśli to będzie 1.03 to zmiany będą raczej kosmetyczne. Obecny spec by się też
praktycznie od razu budował, gdyby ankry nie pozmieniał nazw źródeł ze
słownikami i nie rozwalił tym samym %install :)