Ra updates

Przemyslaw Stanislaw Knycz zolw w wombb.edu.pl
Nie, 23 Lut 2003, 17:13:06 CET

On Sun, 23 Feb 2003 01:46:48 +0100
Przemyslaw Stanislaw Knycz <zolw w wombb.edu.pl> wrote:

> AttributeError: 'module' object has no attribute 'headerFromPackage'
> hilfe ;/

Już znalazłem, okazuje się że zmienili API dla python-rpm dla rpm-4.1 -
Arku masz poprawione to czy tam starego rpm'a masz ?:)

--
. mailto: p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t .
| Przemysław "djrzulf" Knycz,  djrzulf w jabber.gda.pl |