Unifikacja themow.

Piotr Szymański djurban w averne.net
Nie, 23 Lut 2003, 20:41:27 CET

Hi,
Ostatnio na ircu mmazur rzucil pomysl unifikacji domyslnych stylow w PLD (nie
mylic z okrajaniem kde tak jak w rh). Chodzi o to zeby domyslnie aplikacje
gtk1/2 oraz kde mialy ten sam wyglad. Sa 3 style ktore do tego sie
kwalifikuja:
1.) aqua
http://www.kernel.pl/~mmazur/misc/snapshot1.png

2.) keramik
gtk1/2: http://www.kde-look.org/content/preview.php?file=3952-1.png
kde: http://gnu.univ.gda.pl/~djurban/scr/themes/jan-feb/

3.) bluecurve
http://www.kde-look.org/content/preview.php?file=5065-2.png
http://www.kde-look.org/content/preview.php?file=5065-1.png

4.) lunaXP
gtk1: http://www.kde-look.org/content/preview.php?file=3837-1.png
gtk2: nie znalazlem, ale na pewno jest
kde: http://www.kde-look.org/content/show.php?content=1499

5.) qnx photon
gtk1/2: http://www.kde-look.org/content/preview.php?file=3414-1.jpg
kde: http://www.kde-look.org/content/preview.php?file=1444-2.jpg

6.) liquid
gtk1: http://www.kde-look.org/content/preview.php?file=3734-1.png
gtk2: http://www.kde-look.org/content/preview.php?file=4863-1.jpg
kde: http://www.mosfet.org/liquid1.png

A teraz troche subiektywnie:
WinXP odpada, bo jest beznadziejnie zaimplementowany jesli chodzi o wersje pod
kde, poza tym pld to nie lycoris.
QNX photon, mimo tego ze lubie ten wyglad dla mnie nie nadaje sie on na
ustawienie jako default, chocby dlatego ze pld to nie qnx.
Liquid, keramik, aqua i bluecurve maja moje pelne poparcie, jednakze
zrzygnowalbym z bluecurve bo pld to nie redhat oraz z liquid bo ten temat
wymaga troche wiekszej mocy obliczeniowej niz inne.

Moja propozycja jest nastepujaca:
- W pakietach na ppc domyslna bedzie wszedzie aqua
- W reszcie pakietow keramik
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net