Unifikacja themow.

Piotr Szymański djurban w averne.net
Nie, 23 Lut 2003, 23:52:52 CET

Adam Gorzkiewicz (Sunday 23 of February 2003 23:29)
> W sumie to dobry pomysł jest. Osobiscie uzywam keramika ale jesli chodzi o
> unifikacje, to bluecurve jest naprawde uniwersalne, proste i estetyczne
> (keramik i aqua są zbyt indywidualne). To moglby byc dobry punkt wyjścia
> zaraz po instalacji systemu. Naprawde miło jest popatrzec jak i gimp,
> gqview oraz kmail maja jednolity bezpretensjonalny interfejs.
W sumie macie racje, keramik jest niezly, ale tak dla zabawy zainstalwoalem
sobie rano bluecurve i musze przyznac ze dziala calkiem niezle, integracja
miedzy gtk1/2 a qt wychodzi bezproblemowo. Na dowod moge pokazac:
http://gnu.univ.gda.pl/~djurban/scr/themes/mar
Z mojej strony zgoda na zaproponowany kompromis.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net