Unifikacja themow.

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 24 Lut 2003, 00:07:57 CET

On Sun, 23 Feb 2003, Artur Flinta wrote:
> A skoro jest do biura to musi dać się ustawić tak jak tego ludzie w
> biurze chcą (krzykliwe kolory to ostatnia rzecz jakiej pragną)

Jakby tak było to nikt nie spojrzałby na WinXP... a tak nie jest.
Wręcz z moich kontaktów we wszelakiego biurach widzę, że... domyślna ohyda
jaka w nim jest  podoba się...

> dlatego proponuję BLUECURVE znane równiez pod nazwą Wonderland. Jest
> prosty, przejrzysty i najlepiej napisany ze wszystkich themesów jest pod
> wszystkie gtk jak i QT. I to, ze używa go RH nie jest tu zadnym
> argumentem przeciw, bo w ten sposób nikt poza mercedesem nie robiłby
> srebrnych aut (nawiązanie do silver arrow).

Tia...
Ja wypadam z dyskusji, bo zaczyna się podawanie 20 opinii na 20 osób.
Moje zdanie znacie..

Amen.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...