Firebird

Roman Kolasiewicz rkolasiewicz w excellent.com.pl
Pon, 24 Lut 2003, 16:50:54 CET

Witam,

Nie wiem, czy nie powinienem sie z tym zglosic najpierw do tworcy
oryginalnego speca, ale zalezy mi na szybkiej odpowiedzi czy ide w
dobra strone.

Mianowicie potrzebowalem Firebirda w wersji Super Server (wersja
startowana jako standalone daemon) zamiast obecnej wersji Classic
Server (wersja dla inetd). Troche z tym powalczylem i poprawilem nieco
obecnego SPEC'a, oraz dodalem patcha, ktory koryguje glownie sciezki
dostepu w skryptach.
Wszystko dostepne jest pod adresem:
http://www.excellent.com.pl/~rkolasie/PLD

Bylbym wdzieczny, jakby ktos mogl sprawdzic, czy moje wysilki ida w
dobrym kierunku, ew. mnie skorygowac co tam jeszcze mozna przerobic.

Aktualnie pakiety buduja sie poprawnie dla obu wersji (SS/CS), wersja
SS dziala poprawnie nie testowalem natomiast wersji CS (jako ze mnie
nie interesowala od poczatku raczej sie nia nie zajmowalem ale jesli
kogos interesuje to mysle, ze znajde troche czasu i dla niej)

PS. Znajac zycie bedzie to wszystko lamersko zrobione, ale pierwszy
raz przerabialem SPEC'a i po raz pierwszy robilem patch'a, co prawda
dzialac chyba dziala... :)

Dzieki za odzew,
 Roman