Ra + 2.4.20-2 i vmware

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Pon, 24 Lut 2003, 22:16:25 CET

On Monday 24 February 2003 22:07, Krzysiek Koziarek wrote:
> Cześć,
>
> Mam problem - po update do 2.4.20-2 przestało działać mi VMWare
> (oczywiście przekompilowałem moduły). Komunikaty z logów poniżej.
> Może ktoś z Was miał podobny problem? Może na to jądro ponakładane są
> dziwne łatki? Na Slacku z własnoręcznie zrobionym jądrem z grsec nie
> miałem takich problemów. Będę wdzieczny za wszelkie sugestie.

a nie mowilem ze to sredni pomysl :(
(to nie do Ciebie)

jajaco 2.4.20-2 zostalo zbudowane gcc3
mozesz:
1) samodzielnie skompilowac jajco uzywajac gcc2 bedacego w ra
2) sciagnac gcc3 z packa w tej samej lokacji (prawie) co kernel

pozdrowka
qwark

P.S. mam dziwnie nieprzyjemne uczucie , ze to nie jest ostatni mail na
ktory tak odpowiadam :(