Wykrywanie sprzętu

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Pon, 24 Lut 2003, 22:18:32 CET

Witam

Pociąłem kudzu, detecta i knoppixa. Trochę dodałem, napisałem skrypty i
otrzymałem:
http://ggodlewski.host.sk/haps/haps-20030224-0.1.src.rpm

Potrafi automagicznie utworzyć:
fstab - dla partycji i cdroma
modules.conf - alsa 0.9, sieciówki, usb
modules - acpi (obecnie popsute)
ifcfg-eth* - sieciówki
sysconfig/mouse - mysza
X11R6/XF86Config.haps - mysz, grafika

DISKLAJMER:
Całość jest jeszcze mocno eksperymentalna (prawdopodobnie zniszczy komuś
konfigurację ;]), więc przed zabawą bakap /etc.
Odpalałem to tylko u siebie, jak jakimś cudem będzie działać gdzieś
jeszcze dajcie znać.
Całość jest jeszcze nie skończona (bo nie mam isapnp,pcimciów, i innych rzeczy).
Trochę dziwnie wygląda, bo koncepcja mocno ewoluowała...

Instalacja:
Przed uruchomieniem trzeba pousuwać urządzenia wpisane na sztywno bo porobi
podwójne wpisy.
Wrzucić wywołanie "/etc/rc.d/rc.haps start" do rc.sysinit przed depmodem.
Albo odpalić ręcznie. (radzę najpierw to drugie).

pzdr.
--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w host.sk          Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \