Ra + 2.4.20-2 i vmware

Krzysztof Drewicz hunter w pld.org.pl
Pon, 24 Lut 2003, 22:22:53 CET

On Mon, Feb 24, 2003 at 10:07:40PM +0100, Krzysiek Koziarek wrote:
> Cześć,
>
> Mam problem - po update do 2.4.20-2 przestało działać mi VMWare

mam to samo.

> dziwne łatki? Na Slacku z własnoręcznie zrobionym jądrem z grsec nie
> miałem takich problemów. Będę wdzieczny za wszelkie sugestie.

Też myślałem że to grsec ale się poddałem, spróbuję dziś devfs wyłączyć.

> /dev/vmnet: could not register major device 119

A ustawiłeś gradmem uprawienia do devices?

> pzdr,

h.

> Krzysiek Koziarek,
> http://info.pruszkow.org
---&<---end quoted text---&<---

hmmm znowu sąsiad... /me z Raszyna nadaje.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej