Unifikacja themow.

Filip Kalinski filon w pld.org.pl
Pon, 24 Lut 2003, 17:07:09 CET

On 24 Feb 2003 10:17:55 +0100
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl> wrote:

> Nie wtracalem sie bo gla mnie czyste gtk jest sliczne :)
> Ok zartowalem. Ale aqua jest tak paskudna, ze ....
> jestem szczeslizy ze
>
> tiwek:~$ rpm -qa | grep aqua
> gtk-theme-aqua-1.0-2
> gnome-theme-aqua-1.0-2
> nautilus-theme-aqua-1.0-2
> xmms-skin-aqua-1.0-2
> sawfish-theme-aqua-1.0-2
>
> tiwek:~$ rpm -qa | grep aqua | xargs sudo rpm -e
>
> i po wszystkim.
> Jajladniejsze wg mnie jest motyw default dla gnome + sawfish z
> absolute-e, ale kazdy lubi cos innego.

Też używam sawfisha z ramkami absolute-e, tylko że bez gnome, hpanel
rulez:-)

> Ja jestem z nieuszczesliwianiem userow na sile, tym bardziej aquą

Aqua jest przeozdobiona i przesłodzona, zgadzam się, że się nie nadaje
na domyslny motyw. Ale bluecurvem można by uszczęśliwić, jest znacznie
bardziej stonowany, i przy tym dość ładny.

--
Filip Kalinski <filon w pld.org.pl>