[nest] mnogosearch-3.2.8-1 && !php-4.3.1!

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Pon, 24 Lut 2003, 22:32:38 CET

Dnia Mon, 24 Feb 2003 21:35:41 +0100 Przemyslaw Stanislaw Knycz <zolw w wombb.edu.pl> napisał:

> Nie `nie działa', ino `nie kompiluje się' - wygląda na zmianę api w
> mnogo:)

U mnie to to samo (większość pakietow z buildera pod Ra się robi). No niestety to była moja wina, zapomniałem że od jakiegoś czasu PHP używa modułu do mnogo (jak widać było na załączonym "obrazku" niezbyt aktualnego...). Jednak już widzę, że poprawione za mnie, THX :)
Morał z tego taki, że nie powinienem dotykać niczego co jest w cvs tudzież dotykać ale się nie odzywać że dotknąłem i zostawić dla siebie (tak BTW to jak ktoś się nudzi to może zobaczyć http://nsj.srem.pl/deejay1/mutella-0.4.3-1.src.rpm :P)

--
Pozdrowienia,
Łukasz [DeeJay1] Jernaś