Ra + 2.4.20-2 i vmware

Krzysztof Koziarek krzynio w info.pruszkow.org
Wto, 25 Lut 2003, 09:22:09 CET

W liście z wto, 25-02-2003, godz. 00:31, Wojciech "Sas" Cieciwa pisze:

> Mozna prosic o napisanie *.spec ??
> Wtedy nie bedzie takich problemow ....

To średni pomysł - VMWare to oprogramowanie komercyjne. Zamiast tego
dalbym po instalacji rpm z jadrem 2.4.20-2 wielki komunikat, że jest
skompilowane za pomocą gcc 3.2 - bo np. dla mnie głównym problemem była
niewiedza o tym fakcie.

pzdr.

K.