Ra + 2.4.20-2 i vmware

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 25 Lut 2003, 11:03:34 CET

On Tue, 25 Feb 2003, Krzysztof Koziarek wrote:
> [...]

Proposal:
- kernel dostaje Provides:	kernel-compiled-with(seria_kernela)
- pakiety modułowe dostają Requires:	kernel-compiled-with(seria_kernela)

> To średni pomysł - VMWare to oprogramowanie komercyjne.

I co za problem?
Spece można robić wręcz nosrc.
Poza tym ja wolę mieć komercyjne, przygotować sobie pakiecik i po zabawie.
Nie mam jakichś szlajających się po systemie bezpańskich plików. Jak chcę
się pozbyć to robię jedno rpm -e

> Zamiast tego dalbym po instalacji rpm z jadrem 2.4.20-2 wielki
> komunikat, że jest skompilowane za pomocą gcc 3.2 - bo np. dla mnie
> głównym problemem była niewiedza o tym fakcie.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...