php-imlib

Piotr Pawłow pp w siedziba.pl
Wto, 25 Lut 2003, 17:35:21 CET

Witam,

Dawno dawno temu.. No może nie tak dawno, ponad dwa lata temu, była
sobie fajna biblioteka do php udostępniająca funkcje graficzne
biblioteki imlib2. Niestety, autor porzucił ten projekt, a ponieważ
często używam tej biblioteki, co jakiś czas dopisuję do niej nowe
funkcje, poprawiam błędy...

Ale do rzeczy... Zrobiłem pakiecik z aktualną "developerską" :)
wersją. Co prawda od miesięcy jest nie skończona, i ciągle brakuje mi
na to czasu, ale może się jednak komuś przyda.

Pobrać można stąd:
http://pp.siedziba.pl/PLD/php-imlib-0.4pre2-1.src.rpm

Do poprawnego działania wymaga pakietu imlib2 z nałożoną następującą
łatką:
http://pp.siedziba.pl/PLD/imlib2-bugfix.patch
Bez tej łaty będzie się wykładać przy próbie użycia filtrów!!

Pozdrawiam,
--
 Piotr Pawłow
 mailto:pp w siedziba.pl