Firebird

Roman Kolasiewicz rkolasiewicz w excellent.com.pl
Wto, 25 Lut 2003, 19:34:24 CET

Witam,

Tuesday, February 25, 2003, 5:16:52 PM, Roman Kolasiewicz wrote:

> Super! Dzieki za wyjasnienia. Akurat w przypadku tego softu wystepuja
> wszystkie 3 mozliwosci :)
> Tylko pytanko odnosnie wersji b) - co w przypadku, jesli tyczy sie to
> bibliotek? (sprawdzalem katalogi po zbudowaniu diffem -> diff -r
> katalogclassic katalogsuper)
Hmm, poszperalem sobie po zrodlach zeby znalezc tego przyczyne, te
pliki (biblioteki) sa od siebie calkowicie rozne:

[rkolasie w xeon firebird-1.0.2.908]$ ls -s buildroot/opt/interbase/lib/libgds.so.0
1588 buildroot/opt/interbase/lib/libgds.so.0
^^^^
[rkolasie w xeon firebird-1.0.2.908]$ ls -s buildrootsuper/opt/interbase/lib/libgds.so.0
 364 buildrootsuper/opt/interbase/lib/libgds.so.0
 ^^^

Gdzie katalog buildroot to katalog ze zbudowanym ClassicServer a
buildrootsuper ze zbudowanym SuperServer.

Wiec dupa blada - chyba sa tylko dwa wyjscia -
1. Dwa spece - Firebird-SS.spec + Firebird-CS.spec, ktore buduja
   odpowiednio:
   (dla wersji CS)
   Firebird-ClassicServer.rpm
   Firebird-ClassicServer-libs.rpm
   Firebird-ClassicServer-devel.rpm
   Firebird-ClassicServer-doc.rpm (*1)
   (dla wersji SS)
   Firebird-SuperServer.rpm
   Firebird-SuperServer-libs.rpm
   Firebird-SuperServer-devel.rpm
   Firebird-SuperServer-doc.rpm (*1)

2. Jeden spec, ale budowanie albo wersji CS, albo wersji SS (tak jak
   to zrobilem do tej pory)

*1 - akurat te pakiety mozna zrobic wspolne dla obu specow, jako ze to
jest tylko i wylacznie sama dokumentacja.

Teraz pytanie - ktory ze sposobow jest wg. was lepszy/koszerniejszy?
Chyba, ze macie jeszcze jakis inny pomysl (przerabianie zrodel odpada
- zbyt mizerny ze mnie programista, pozatym nie lubie tego robic :))

Best regards,
 Roman