Firebird

Wto, 25 Lut 2003, 22:34:53 CET

On/Dnia Tue, Feb 25, 2003 at 05:29:54PM +0100, Michal Moskal wrote/napisał(a)

> No to kanał. Albo rzeźba (zmiana nazw bibliotek), albo bcond.
Rozwiązanie tego problemu jest dość proste jeśli chodzi o idee.
Mianowicie należy przerobić rpma tak by BuildRoot można było ustawiać
per pakiet, a nie per spec.

Jak wygląda z implementacją tego niestety nie wiem ale Jeff swego
czasu był zainteresowany włączeniem tego do oficjalnego rpma.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux