php-imlib

Piotr Pawłow pp w siedziba.pl
Wto, 25 Lut 2003, 23:25:34 CET

On Tuesday 25 of February 2003 17:49, Artur Frysiak wrote:
> O ile rozumiem fragment z dynamic_filters.c (realokowanie
> nie-zaalokowanego, zwalnianie nie-zaalokowanego), to nie wiem po co
> ta magia w loader_tga.c

Słuszna uwaga. Otóż gcc przy optymalizacji -O2 dodaje mi na koniec
struktury tga_footer padding bytes, w wyniku czego fseek(fp, 0L -
sizeof(tga_footer), SEEK_END) nie trafia we właściwe miejsce pliku, i
loader nie działa. Zamieniłem więc sizeof() na zdefiniowaną "na
sztywno" wartość - nie wiem czy jest to akurat najlepsze rozwiązanie,
ale przynajmniej działa :)

Pozdrawiam,
--
 Piotr Pawłow