propozycja zmian w mysql.{init,sysconfig}

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 26 Lut 2003, 10:08:18 CET

On Wed, Feb 26, 2003 at 09:33:29AM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Nie ma potrzeby - wystarczy dodać to do mysql.conf
> Jak zobaczysz w commit-logach to potrzebowałem jednej opcji i zacząłem tak
> samo jak ty kombinować. Nie ma takiej potrzeby...

No właśnie... W przypadku postgresql-a też tak było, że kupa opcji szła
do postgresql.sysconfig, a które konfiguruje się w pliku postgresql.conf.
IMHO, nie ma potrzeby duplikowania mechanizmów konfiguracyjnych.

Lepiej żeby *.sysconfig były maxymalnie proste, dzięki czemu prostsze
będą także skrypty siedzące w init.d.

    wrobell <wrobell w ite.pl>