perl 5.8.0

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Śro, 26 Lut 2003, 12:21:38 CET

Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> [26-02-2003 11:54]:

Bo można... ;-)  Jest ich dużo, czyli IMHO możnaby wydzielić.  Pomysł
podał Ankry, ja w zasadzie nie mam zdania w tej kwestii.  Jeśli tak
zadecydujecie, to cofnę.

> Na podobnej zasadzie bylbym za dodaniem man3x.

Do czego?

> IMHO nalezy je nauczyc.

Tia, tylko kto to zrobi? ;-)  man już potrafi.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]