Firebird

Roman Kolasiewicz rkolasiewicz w excellent.com.pl
Śro, 26 Lut 2003, 14:04:20 CET

Witam,

Wednesday, February 26, 2003, 8:21:40 AM, Jacek Konieczny wrote:

> Może pierwsze nie jest stripowane (inne opcje linkera/kompilatora)?
> Nie chce mi się wierzyć, żeby były takie różnice między wersją inetd
> i standalone.
Nie tutaj nie chodzi o stripowanie - to kwestia budowania z
odpowiednia flaga, oraz #ifdefow w kodzie - zbytnio sie w to nie
zaglebialem bo sie na tym zbytnio nie znam

> Spróbuj może wziąść tylko tę większą wersję biblioteki i sprawdź czy
> druga wersja programu z tym pójdzie.
Jak tylko wstanie moj testowy serwer to sproboje przetestowac taka
ewentualnosc.

Best regards,
 Roman