ltsp - gdzie dawać ?

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Śro, 26 Lut 2003, 15:00:02 CET

To był(a) śro 26 lut 2003 roku, kiedy o godzinie 13:07
Przemysław Stanisław Knycz <zolw w wombb.edu.pl> napisał(a)

> Chcę zpaczkować ltsp (for more info visit www.ltsp.org ;p), i gdzie go
> dać ? /var/lib/tftp tak jak jest tam gdzies sugerowane w dokumentacji ?
> czy może /home/ltsp ? albo /home/services/ltsp ? :>

Dobrze byloby zrobić tak, by serwowany kernel byl naszym PLDowym.
Tyle, że należałoby w nim powłączać wsparcie dla root over nfs
i co tam jeszcze jest potrzebne. Czy ktoś od jaja może powiedzieć
jakie są po temu przeciwskazania? Do tego doszlaby konieczność
wyserwowania initrd.

Będę stawial taki serwer w najbiższym czasie. Nie wiem tylko, czy nie
ulegnę pokusie zbudowania wcześniej jakiegoś nowocześniejszego niż Ra
systemu.

Radek

--
|: Radosław Kintzi                                                      :|
|: e-mail: redek w eth0.prv.pl :|: home page: coming soon :|: GG: 2199600 :|